- Lecture réflexive ou érudite ? Quelques considérations sur le choix de méthode d’enseignement de la littérature en philologie romane contemporaine
Szczegóły obiektu: Lecture réflexive ou érudite ? Quelques considérations sur le choix de méthode d’enseignement de la littérature en philologie romane contemporaine
PDF
Struktura
Academic Journal of Modern Philology.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140506 ; - DOI:
- Język:
- Język streszczenia:
- Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.en ;https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-12-22
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-22
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 13
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Utopia i refleksyjność
Twórca:Perkowska-Klejman, Anna
Rola refleksyjności w kontekście procesu autokreacji ludzi dorosłych
Twórca:Sladek, Anna
Refleksyjność młodzieży wobec własnej przyszłości zawodowej
Twórca:Myszka-Strychalska, Lucyna
Fenomen egzystencjalnych wymiarów myślenia utopijnego
Twórca:Gara, Jarosław
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Gromysz, Jowita
W kierunku przemiany wewnętrznej. Refleksja jako biograficzny punkt zwrotny
Twórca:Żywczok, Alicja
SOR-WAR Project. Odporność ładu społecznego podczas wojny w Ukrainie. Doświadczenia ukraińskie i polskie
Twórca:Błaszczyk, Mateusz; Pieńkowski, Piotr; Felińska, Małgorzata; Pachkovskyy, Yuriy; Bezrukova, Olha; Ilyk, Khrystyna; Kovalisko, Natalia
Typ:zestaw danych