- Treści historyczne w przestrzeni publicznej na przykładzie historycznych escape roomów
Szczegóły obiektu: Treści historyczne w przestrzeni publicznej na przykładzie historycznych escape roomów
PDF
Struktura
Edukacja Kultura Społeczeństwo.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140586 ; https://doi.org/10.34616/eks.2023.4.119.131 - Język:
- Język streszczenia:
- Prawa dostępu:
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.pl
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2024-01-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 79
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rodzina jako przestrzeń rozwijania umiejętności społecznych dziecka
Twórca:Piecuch, Ewelina
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Piwowarczyk, Mirosław
Problemy treści kształcenia historycznego w opiniach studentów specjalności nauczycielskiej
Twórca:Sanojca, Karol
Typ:tekst
Umiejętności życiowe i kompetencje społeczne dziewcząt i chłopców jako kapitał początkowy w pierwszej fazie transition to adulthood
Twórca:Zielińska, Maria; Nyćkowiak, Justyna
Typ:tekst
Więzi rodzinne i umiejętności interpersonalne a technologie komunikacyjne
Twórca:Jaworska, Jolanta
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Albański, Leszek
Przestrzeń publiczna osoby niepełnosprawnej
Twórca:Mikołajów, Konrad
Współtwórca:Giełda, Małgorzata; Raszewska-Skałecka, Renata; Blicharz, Jolanta; Marusiak, Jarosław
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Twórca:Szymala, Jacek
Typ:tekst
Problematyka kobieca w wydawnictwach przygotowujących do egzaminu maturalnego z wiedzy o społeczeństwie
Twórca:Techmańska, Barbara
Typ:tekst
Wykorzystanie humoru i zabawy w przekazie wiedzy o PRL
Twórca:Techmańska, Barbara
Typ:tekst