- Problemy treści kształcenia historycznego w opiniach studentów specjalności nauczycielskiej
Szczegóły obiektu: Problemy treści kształcenia historycznego w opiniach studentów specjalności nauczycielskiej
PDF
Struktura
Edukacja Kultura Społeczeństwo.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140585 ; https://doi.org/10.34616/eks.2023.4.99.118 - Język:
- Język streszczenia:
- Prawa dostępu:
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.pl
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2024-01-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 63
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Pisząc o wieloetniczności
Twórca:Wojdon, Joanna
Wykorzystanie humoru i zabawy w przekazie wiedzy o PRL
Twórca:Techmańska, Barbara
Typ:tekst
"Projekty medialne" w edukacji historycznej
Twórca:Techmańska, Barbara; Skotnicka-Palka, Małgorzata
Typ:tekst
Powstanie warszawskie na szkolnych korytarzach... czyli próba nauki przez zabawę niemal terenową
Twórca:Piotrowski, Jacek
Typ:tekst
Kobiety w poczcie wielkich Polaków - propozycja dla uczniów, którzy nie wybrali historii jako przedmiotu maturalnego
Twórca:Pańko, Grażyna
Typ:tekst
Portal Historiana jako narzędzie popularyzowania dorobku nauki
Twórca:Wojdon, Joanna
Typ:tekst
Obraz nauki i naukowców w saksońskich podręcznikach do nauczania historii
Twórca:Ruhland, Katarzyna
Typ:tekst
Reading About Multiethnicity
Twórca:Wojdon, Joanna