- Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
Szczegóły obiektu: Dydaktyka konstruktywistyczna w codzienności akademickiej – utopia, konieczność, szansa?
PDF
Struktura
Utopia a edukacja.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:140236 ; https://doi.org/10.34616/149613 - Język:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-09-01
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-02-22
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 121
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Raport z badań nad warunkami życia i czynnikami warunkującymi oceny. Poczucie bezpieczeństwa w (nie)zmiennej codzienności
Twórca:Dziubacka, Krystyna; Kwiatkowski, Piotr
Typ:tekst
Everyday Life – Between Rationality of Actions and Authority. An Example of Social Diagnosis by Erich Fromm
Twórca:Paszenda, Iwona
Współtwórca:Włodarczyk, Rafał; Turska, Katarzyna; Turski, Marcin
Praca – życie rodzinne – społeczeństwo – edukacja. O codzienności w optyce koncepcji Ericha Fromma i Theodore’a Bramelda
Twórca:Paszenda, Iwona
Typ:tekst
Kształtowanie się tożsamości społecznej i kulturowej w codzienności domowej
Twórca:Ferenz, Krystyna
Typ:tekst
(Nie)pożądana refleksyjność
Twórca:Jankowska, Agnieszka