- Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych
Szczegóły obiektu: Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137410 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.38.20 ; ; - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-05-26
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 165
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Demokracja w czasach Internetu
Twórca:Balicki, Ryszard
Współtwórca:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Twórca:Chobot, Kamila
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Wybrane społeczne i polityczne aspekty wyborów w Polsce w latach 2014-2015
Twórca:Skrzypiński Dariusz. Red.
Typ:tekst
Współtwórca:Zieliński, Michał; Lyszczyna, Anna; Terpiłowski, Paweł; Alberska, Małgorzata; Mielczarek, Jan; Bodys, Marta; Piotrowska, Marlena
Osoba zhybrydyzowana — media, więź i jednostka w późnym konsumpcjonizmie
Twórca:Lewiński, Dominik
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Media a gospodarka : Systemowe uwarunkowania konsumpcjonizmu
Twórca:Lewiński, Dominik
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Possibilities of social media in information operations
Twórca:Kovanda, Petr
Typ:tekst
Współtwórca:Maciejewski, Marek; Antonów, Radosław
Etyka a zarządzanie marketingowe – wybrane problemy
Twórca:Winiarski, Marcin
Współtwórca:Bojko, Andrìj Mihajlovič; Marszał, Maciej