- Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus
Szczegóły obiektu: Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca: :
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: :;:
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137396 ;oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137396 ;
- DOI:
10.19195/1733-5779.38.5 - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-05-26
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-04-22
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 24
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Przemiany systemowe gospodarki Polski i ich znaczenie w podnoszeniu poziomu międzynarodowej konkurencyjności
Twórca:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Olszewski, Leon
Branding narodowy w Unii Europejskiej
Twórca:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Winiarski, Marcin
Branding narodowy jako teoria i praktyka. Krytyczna analiza wybranych tekstów na temat marki kraju z lat 1997-2017
Twórca:Bojakowski, Waldemar
Typ:tekst
Kraj jako marka handlowa
Twórca:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Olszewski, Leon
"Twórcze napięcie" - zasadność i implikacje dla polskiej marki narodowej
Twórca:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Winiarski, Marcin