- Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
Szczegóły obiektu: Pandemia i jej skutki w obszarze reklamy komercyjnej — od konsumpcjonizmu do idei
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: :;:
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137392 ;oai:repozytorium.uni.wroc.pl:137392 ;
- DOI:
10.19195/1733-5779.38.1 - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-05-26
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-03-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 104
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Warunki edukacyjne w rodzinach dla rozwijania oporu dzieci wobec konsumpcjonizmu
Twórca:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Współtwórca:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Wartość dialogu międzykulturowego w przezwyciężaniu konfliktów na pograniczach kulturowych
Twórca:Nikitorowicz, Jerzy
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Twórca:Więckowski, Kamil
Współtwórca:Olszewski, Leon
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Twórca:Witek, Zuzanna
Współtwórca:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Metafora ekonomii i konsumpcji w relacjach międzyludzkich
Twórca:Biedroń, Małgorzata
Style życia we współczesnym społeczeństwie i ich wpływ na zachowanie rynkowe młodych konsumentów
Twórca:Sobotko, Ewelina
Współtwórca:Szalonka, Katarzyna; Nowak, Wioletta
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Twórca:Matsuieva, Julia
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian