- Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
Szczegóły obiektu: Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
PDF
Struktura
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136967 ; https://doi.org/10.19195/2658-1310.28.3.7 ; ; - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-04-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-12
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 216
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Waniowski, Paweł; Niemczyk, Agata
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
„Ja o sobie” - zastosowanie biblioterapii w pracy z uczniami klas 4-6 szkoły podstawowej o obniżonej
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor
Adolescent personalities and their self-acceptance within complete families, incomplete families and reconstructed families
Twórca:Walęcka-Matyja, Katarzyna
Typ:tekst
Współtwórca:Kuczyńska, Alicja
Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Twórca:Ziobrowska, Justyna
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Psychometric properties of Self-Perception Profile for Children in a Polish sample
Twórca:Gacek, Michał; Pilecka, Władysława; Fusińska-Korpik, Agnieszka
Typ:tekst
Współtwórca:Kuczyńska, Alicja
Kształtowanie się poczucia własnej wartości u dzieci z trudnościami rozwojowymi
Twórca:Jędrzejowska, Agnieszka
Typ:tekst
Samoocena młodzieży z rodzin z problemem alkoholowym
Twórca:Grabowiec, Anna
Typ:tekst