Szczegóły obiektu: Niepełnoletni aktywiści w społeczeństwie demokratycznym
PDF
Struktura
Utopia a edukacja.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136849 ;DOI: 10.34616/146555 ;
- Język:
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-03-20
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-07
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 22
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Uczenie się partycypacji publicznej przez młodzież – od rodziny do sfery publicznej
Twórca:Achremowicz, Hanna
Status prawny młodzieżowych rad powiatów
Twórca:Bącal, Paweł
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Wiem – Stosuję – Partycypuję. Materiały edukacyjne dla uczniów, rodziców, opiekunów i nauczycieli
Twórca:Kociubiński, Krzysztof; Kocowska-Siekierka, Elżbieta
Typ:tekst
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Studenci Uniwersytetu Jagiellońskiego pokolenia Z jako członkowie społeczeństwa obywatelskiego
Twórca:Zakusilo, Anastasiia
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
The European Citizens’ Initiative: A New Model of Democracy in the European Union?
Twórca:Głogowski, Paweł
Typ:tekst
The faces of freedom in the concepts of a liberal and non-liberal state
Twórca:Przedańska, Justyna
Typ:tekst
Współpracownik:Scheffler, Tomasz. Red.; Sondel-Cedarmas, Joanna. Red.