- Ocena skuteczności komunikacji marketingowej w social media na przykładzie eventu WAICHL
Szczegóły obiektu: Ocena skuteczności komunikacji marketingowej w social media na przykładzie eventu WAICHL
PDF
Struktura
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136872 ; https://doi.org/10.19195/2658-1310.26.4.5 ; ; - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-03-21
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-12
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 525
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Populizm i globalny kryzys demokracji w kontekście współczesnych mechanizmów medialnych
Twórca:Olender, Kamil
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Social media jako narzędzia walki o ochronę praw człowieka
Twórca:Mróz, Amelia
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz; Jurczyk, Tomasz; Gutierrez, Patryk; Grabowska, Sabina; Grabowski, Radosław
Demokracja w czasach Internetu
Twórca:Balicki, Ryszard
Współtwórca:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Likwidacja tożsamości na portalu społecznościowym
Twórca:Goździaszek, Łukasz
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Mazurkiewicz, Jacek; Turłukowski, Jarosław; Karkut, Daniel
Odpowiedzialność usługodawcy za udostępnianie w internetowych serwisach społecznościowych treści przestępnych związanych z publicznym propagowaniem faszystowskiego lub innego totalitarnego ustroju państwa według projektu ustawy o ochronie wolności słowa w internetowych serwisach społecznościowych
Twórca:Kołodziej, Anastazja
Typ:tekst
Współtwórca:Machaj, Łukasz; Scheffler, Tomasz
Osoba zhybrydyzowana — media, więź i jednostka w późnym konsumpcjonizmie
Twórca:Lewiński, Dominik
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Twórca:Chobot, Kamila
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria