Postrzeganie reklamy telewizyjnej produktów farmaceutycznych w świetle wyników badań bezpośrednich
Ekonomia – Wroclaw Economic Review. 2020, 26/4
Kraszkiewicz, Daria
Waniowski, Paweł
0000-0001-9548-8026
0000-0002-8054-984X
Od 2013: Ekonomia – Wroclaw Economic Review
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
Nowak, Wioletta. Red.
Szalonka, Katarzyna. Red.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136869 ISSN 0239-6661 ISSN 2658-1310
Acta Universitatis Wratislaviensis, 0239-6661, No 4009
The use of this material is allowed only with accordance of applicable rules of fair use or other exceptions provided by law, and any broader use requires the permission of the authorized entity
Korzystanie z tego materiału jest możliwe zgodnie z właściwymi przepisami o dozwolonym użytku lub innych wyjątkach przewidzianych w przepisach prawa, a korzystanie w szerszym zakresie wymaga uzyskania zgody uprawnionego
Making materials available on the basis of the agreement with the owner of the property copyrights
Udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o., Wrocław 2020 Copyright by CNS
Biblioteka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii
Mar 23, 2023
Mar 21, 2023
198
201
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/146509
Edition name | Date |
---|---|
Postrzeganie reklamy telewizyjnej produktów farmaceutycznych w świetle wyników badań bezpośrednich | Mar 23, 2023 |