- Ocena jakości obsługi klienta metodą mystery shopping na przykładzie banku
Szczegóły obiektu: Ocena jakości obsługi klienta metodą mystery shopping na przykładzie banku
PDF
Struktura
Acta Universitatis Wratislaviensis. Ekonomia.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ;
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136452 ; https://doi.org/10.19195/2084-4093.25.2.3 ; ; - Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109884
- Jest wersją: Czasopisma Naukowe w Sieci
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-02-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-29
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 354
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Wydatki gospodarstw domowych na ubezpieczenia związane z życiem i zdrowiem
Twórca:Wicka, Aleksandra
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian
Ocena wybranych aspektów jakości życia ludzi młodych po roku trwania pandemii COVID-19
Twórca:Wicka, Aleksandra
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
The importance of current megatrends and trends in the opinion of X and Z generations
Twórca:Wicka, Aleksandra; Wicki, Ludwik
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Differentiation of expenditure on health and life insurance in households in 2006–2020
Twórca:Wicka, Aleksandra; Wicki, Ludwik
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna