- Strategie nauczania w dysfunkcjach na lekcjach historii i WOS. Wybrane zagadnienia
Szczegóły obiektu: Strategie nauczania w dysfunkcjach na lekcjach historii i WOS. Wybrane zagadnienia
PDF
Struktura
Edukacja Kultura Społeczeństwo.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136301 ; https://doi.org/10.34616/eks.2022.3.1.63.79 - Język:
- Jest częścią:
https://bibliotekacyfrowa.pl/publication/145261 - Prawa dostępu:
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2023-01-30
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 77
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rodzinny trening narracyjny
Twórca:Rostek, Irmina
Typ:tekst
Problematyka kobieca w wydawnictwach przygotowujących do egzaminu maturalnego z wiedzy o społeczeństwie
Twórca:Techmańska, Barbara
Typ:tekst
Atopia w teorii systemów autopojetycznych
Twórca:Głażewski, Michał
Współtwórca:Gromysz, Jowita; Włodarczyk, Rafał
Kim są „superiores barbari” w Vita Marci Antonini (14.1)
Twórca:Malinowski, Gościwit
Typ:tekst
Bezrobocie jako czynnik zaburzający wychowanie w rodzinie
Twórca:Marzec-Tarasińska, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Winczura, Barbara
Meandry wiedzy społeczeństwa polskiego na temat zasad systemu emerytalnego w świetle badań
Twórca:Koćwin, Julitta
Typ:tekst
Współtwórca:Dybał, Mariusz
Ewaluacja problemów współczesnej rodziny objętej systemem wsparcia społecznego na przykładzie Siemnianowic Sląskich
Twórca:Zawartka-Czekaj, Monika
Typ:tekst
Współtwórca:Taranowicz, Iwona; Grotowska, Stella
Rozwiązywanie sytuacji konfliktowych przez rodziców dzieci z dysfunkcją wzroku
Twórca:Twaróg-Kanus, Agnieszka
Typ:tekst