- Le(s) sens et la lecture chez Pascal Quignard : du Lecteur à L’Homme aux trois lettres
Szczegóły obiektu: Le(s) sens et la lecture chez Pascal Quignard : du Lecteur à L’Homme aux trois lettres
PDF
Struktura
Academic Journal of Modern Philology.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;
- Opis: ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136092 ; https://doi.org/10.34616/ajmp.2022.17.4 ; ; - Język:
- Język streszczenia:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Lokalizacja oryginału: ;
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-12-29
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-09
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 86
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Utopia prawicowego populizmu.Analiza treści artykułów portalu „Magna Polonia” 1
Twórca:Węgrzyn, Rafał
Typ:tekst
Plädoyer für Förderung der Vorlesekompetenz im DaF-Bereich – potenzielle Verfahren zur Stärkung der Leseflüssigkeit
Twórca:Żytyńska, Małgorzata
Typ:tekst
Analiza konsekwencji psychologicznych i rozwojowych codziennego czytania dzieciom na podstawie m.in. raportów z badań Fundacji "ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom"
Twórca:Madeja-Bień, Kamila
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor
Świadomi rodzice i ich poczucie koherencji w wychowaniu w świetle koncepcji Anthonovsky’ego
Twórca:Banach, Iwona
Typ:tekst
Poczucie sensu życia matek samotnie wychowujących dzieci
Twórca:Klimek, Lilianna; Barabas, Magdalena
Typ:tekst
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Gandecka, Kamila
Znaczenie pracy z książką drukowaną dla podopiecznych świetlicy szkolnej
Twórca:Prokosz, Małgorzata
Próba wyboru książek, pozostawiających ślad w naszym życiu. Analiza preferencji czytelniczych słuchaczy Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych we Wrocławiu
Twórca:Romulska, Joanna
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor
Zaangażowanie „Ruchu Pedagogicznego” w popularyzację czytelnictwa książek dla dzieci wśród nauczycieli i rodziców w latach 1912–1939
Twórca:Barnaś-Baran, Ewa
Typ:tekst