- Le(s) sens et la lecture chez Pascal Quignard : du Lecteur à L’Homme aux trois lettres
Szczegóły obiektu: Le(s) sens et la lecture chez Pascal Quignard : du Lecteur à L’Homme aux trois lettres
PDF
Struktura
Academic Journal of Modern Philology.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136092 ;oai:repozytorium.uni.wroc.pl:136092 ;
- DOI:
- Język:
- Język streszczenia:
- Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.en ;https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-12-29
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-12-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 46
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Plädoyer für Förderung der Vorlesekompetenz im DaF-Bereich – potenzielle Verfahren zur Stärkung der Leseflüssigkeit
Twórca:Żytyńska, Małgorzata
Typ:tekst
Utopia prawicowego populizmu.Analiza treści artykułów portalu „Magna Polonia” 1
Twórca:Węgrzyn, Rafał
Typ:tekst
Analiza konsekwencji psychologicznych i rozwojowych codziennego czytania dzieciom na podstawie m.in. raportów z badań Fundacji "ABCXXI - Cała Polska czyta dzieciom"
Twórca:Madeja-Bień, Kamila
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor
Poczucie sensu życia matek samotnie wychowujących dzieci
Twórca:Klimek, Lilianna; Barabas, Magdalena
Współtwórca:Jurczyk-Romanowska, Ewa; Gandecka, Kamila
Znaczenie pracy z książką drukowaną dla podopiecznych świetlicy szkolnej
Twórca:Prokosz, Małgorzata
Próba wyboru książek, pozostawiających ślad w naszym życiu. Analiza preferencji czytelniczych słuchaczy Nauczycielskiego Kolegium Języków Obcych we Wrocławiu
Twórca:Romulska, Joanna
Typ:tekst
Współtwórca:Czernianin, Wiktor