Szczegóły obiektu: Studium zaangażowania młodzieży ze spektrum autyzmu na rzecz poprawy własnej sytuacji edukacyjnej
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135569 ;
- DOI:
- Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-11-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-11-14
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 46
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej
Twórca:Szempruch, Jolanta
Wartość dialogu międzykulturowego w przezwyciężaniu konfliktów na pograniczach kulturowych
Twórca:Nikitorowicz, Jerzy
Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Niepełnoletni aktywiści w społeczeństwie demokratycznym
Twórca:Achremowicz, Hanna
Typ:tekst