Współpraca rodziców z polskimi szkołami przedmiotów ojczystych w Londynie
Cooperation of parents with Polish schools of native subjects in London
mother education
mother tongue schools
parents
child
wychowanie ojczyste
szkoły przedmiotów ojczystych
rodzice
dziecko
In the parental upbringing of a child, shaping its personality and comprehensive development is the goal of parents who consciously and rationally bring up their children in immigrant conditions and the goal of every mother tongue school in Great Britain. Both the assumptions and educational plans of parents and the school are based on close cooperation. The research topic of this article concerns the forms of cooperation between parents and schools of Polish native subjects in London in the field of parental upbringing of a child.
Wychowanie ojczyste dziecka, kształtowanie jego osobowości i zapewnienie mu wszechstronnego rozwoju to cele rodziców, którzy świadomie i racjonalnie wychowują swoje dzieci w warunkach emigracyjnych. Są to również cele każdej szkoły przedmiotów ojczystych w Wielkiej Brytanii. Zarówno założenia, jak i plany wychowawcze rodziców oraz szkół opierają się na ścisłym współdziałaniu. Problematyka badawcza niniejszego artykułu dotyczy form współpracy rodziców ze szkołami przedmiotów ojczystych w Londynie w zakresie wychowania ojczystego dzieci.
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135560 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2022/2)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution (CC BY 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Nov 14, 2022
Nov 9, 2022
15
23
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/145279
Edition name | Date |
---|---|
Współpraca rodziców z polskimi szkołami przedmiotów ojczystych w Londynie | Nov 14, 2022 |
Zamecka-Zalas, Olga
Zamecka-Zalas, Olga
Jakubowski, Sebastian. Red. Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Gładyszewska-Cylulko, Joanna