Szczegóły obiektu: Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135558 ;
- DOI:
- Źródło:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-11-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-11-14
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 69
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Nieuchronność zmian edukacyjnych w zmieniającym się społeczeństwie
Twórca:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst
Otwarci na kompromis? Kandydaci na nauczycieli wobec islamu
Twórca:Lendzion, Joanna
Kandydaci na nauczycieli wobec islamu. Czy zaszła zmiana?
Twórca:Lendzion, Joanna
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Dzieci cudzoziemskie w polskiej szkole. Portret(y), wyzwania i problemy
Twórca:Herudzińska, Małgorzata H.