- Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej
Szczegóły obiektu: Codzienność nauczycieli i uczniów w klasie wielokulturowej
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;; ; ; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135558 ; https://doi.org/10.34616/wwr.2022.2.117.130 - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
; - Powiązanie:
- Powiązane dane:
https://wwr.edusfera.press/ - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-11-09
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-12-12
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 182
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Nieuchronność zmian edukacyjnych w zmieniającym się społeczeństwie
Twórca:Szempruch, Jolanta
Typ:tekst
Nauczyciel wychowawcą – definiowanie roli nauczyciela z perspektywy studenta-praktykanta
Twórca:Zamecka-Zalas, Olga
Otwarci na kompromis? Kandydaci na nauczycieli wobec islamu
Twórca:Lendzion, Joanna
Typ:tekst
Teachers-to-be and Islam. Has a change taken place?
Twórca:Lendzion, Joanna
Typ:tekst
„Uczymy inaczej”- teoria i praktyka w kształceniu nauczycieli wczesnej edukacji
Twórca:Włoch, Stanisława