- Wypowiedzi świadków historii w perspektywie historycznej i językoznawczej. Analiza wybranych relacji ludzi ze znakiem „P”
Szczegóły obiektu: Wypowiedzi świadków historii w perspektywie historycznej i językoznawczej. Analiza wybranych relacji ludzi ze znakiem „P”
PDF
Struktura
Academic Journal of Modern Philology.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca: ;
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
- Opis: ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:135409 ; https://doi.org/10.34616/ajmp.2022.15.5 ; ; - Język:
- Język streszczenia:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/deed.pl
- Lokalizacja oryginału: ;
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-10-13
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 100
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
The Turkmen-style economic development
Twórca:Nowak, Wioletta
Typ:tekst
Współtwórca:Machaj, Łukasz; Scheffler, Tomasz
Statistical data regarding the situation of elderly people in the databases of the Central Statistical Office – an outline of the issue
Twórca:Duży, Wiesława
Typ:tekst
Współtwórca:Grotowska, Stella; Taranowicz, Iwona; Libiszowska-Żółtkowska, Maria
From Syntax to Stylistics: A Case Study of Selected Haikus
Twórca:Sarac Durgun, Hatice Sezgi
Typ:tekst
Gotyk w służbie oficjalnej narracji o Ziemiach Zachodnich? Przewodnik po zabytkach Wrocławia z informatorem w kontekście architektonicznych uwarunkowań Wrocławia w latach 40. XX w.
Twórca:Rosner-Leszczyński, Kacper; Bekieszczuk, Krzysztof
Typ:tekst
Współtwórca:Przerwa, Tomasz; Kołodziej, Robert; Kucharski, Wojciech; Urbaniak, Miron
Routine as an Extraordinary Educational Experience in the Perspective of Pragmatism
Twórca:Paszenda, Iwona
Doświadczenie refleksyjne w codzienności edukacyjnej – spojrzenie pragmatystyczne
Twórca:Paszenda, Iwona