- 4.2. Scenariusze: „Stereotyp jako element dydaktyczny lekcji języka polskiego, godziny wychowawczej i zajęć koła teatralnego”
Szczegóły obiektu: 4.2. Scenariusze: „Stereotyp jako element dydaktyczny lekcji języka polskiego, godziny wychowawczej i zajęć koła teatralnego”
PDF
Struktura
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; : ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:134327 ; - Język:
- Katalog BUWr:
https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:1158809 - Jest częścią:
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-08-30
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-03-01
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 752
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Zbiór dobrych praktyk służących edukacji nakierowanej na umiejętności osiągania porozumienia w zrównoważonym dialogu
Twórca:Tabernacka, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna; Knauber, Anna; Krakowska, Magdalena; Kusiak-Winter, Renata; Reinhard, Edyta; Miodek, Marcin
Typ:tekst
Współtwórca:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Dialog w Unii Europejskiej : scenariusze zajęć dydaktycznych z zakresu komunikacji, mediacji, stereotypów i przeciwdziałania dezinformacji - Wstęp
Twórca:Tabernacka, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna; Knauber, Anna; Krakowska, Magdalena; Kusiak-Winter, Renata; Reinhard, Edyta; Miodek, Marcin
Typ:tekst
Współtwórca:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Załącznik do scenariusza „Myśl nieszablonowo! Czy można uwolnić się od stereotypów?”
Twórca:Krakowska, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
4.1. Scenariusz „Myśl nieszablonowo! Czy można uwolnić się od stereotypów?”
Twórca:Krakowska, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
Załączniki do scenariusza „Uwaga! Dezinformacja! - czyli o tym, jak być krytycznym odbiorcą informacji w mediach”
Twórca:Krakowska, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
3.1. Scenariusz „Uwaga! Dezinformacja! – czyli o tym, jak być krytycznym odbiorcą informacji w mediach”
Twórca:Krakowska, Magdalena; Tracz-Molasy, Anna
Typ:tekst
Współtwórca:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
5.2. Propozycje modułów tematycznych do scenariuszy „lekcji kulturoznawczych” (w zależności od grupy wiekowej uczniów)
Twórca:Miodek, Marcin
Typ:tekst
Współtwórca:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman
5.1. Wprowadzenie dla nauczyciela i wykładowcy
Twórca:Miodek, Marcin
Typ:tekst
Współtwórca:Miodek, Marcin; Complak, Krystian; Lewicki, Roman