Szczegóły obiektu: Branding narodowy jako teoria i praktyka. Krytyczna analiza wybranych tekstów na temat marki kraju z lat 1997-2017
PDF
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Uzyskany tytuł:
- Instytucja nadająca tytuł:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133697
- Język:
- Język streszczenia:
- Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-04-13
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-05-05
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 114
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Etyka a zarządzanie marketingowe – wybrane problemy
Twórca:Winiarski, Marcin
Współpracownik:Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red.; Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Branding narodowy w Unii Europejskiej
Twórca:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Współpracownik:Winiarski, Marcin. Red.
Przemiany systemowe gospodarki Polski i ich znaczenie w podnoszeniu poziomu międzynarodowej konkurencyjności
Twórca:Raftowicz-Filipkiewicz, Magdalena
Współpracownik:Olszewski, Leon (1940- ). Red.
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Marka jako nośnik wizerunku kraju pochodzenia — Rosja w narracji marketingowej Moscow Centre of SPARC Technologies o marce Elbrus
Twórca:Kokowicz, Dorota
Typ:tekst
Współpracownik:Rozbicka, Patrycja. Red.; Kokowicz, Dorota. Red.
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.