- Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji : analiza porównawcza
Szczegóły obiektu: Media społecznościowe w pracy dziennikarzy w Polsce, Rosji i Szwecji : analiza porównawcza
PDF
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133639 - Język:
- Język streszczenia:
- Jest częścią: ; https://www.repozytorium.uni.wroc.pl/publication/144194
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-03-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-01-04
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 821
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Demokracja w czasach Internetu
Twórca:Balicki, Ryszard
Współtwórca:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Twórca:Chobot, Kamila
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Possibilities of social media in information operations
Twórca:Kovanda, Petr
Typ:tekst
Współtwórca:Maciejewski, Marek; Antonów, Radosław
Wpływ wykluczenia uczniów (w tym z SPE) na ich zachowania cyfryzacyjne w mediach społecznościowych
Twórca:Prościak, Beata; Prościak, Marcin
Typ:tekst
Etyka a zarządzanie marketingowe – wybrane problemy
Twórca:Winiarski, Marcin
Współtwórca:Bojko, Andrìj Mihajlovič; Marszał, Maciej
Internet jako źródło informacji o faktach, o których informacja jest powszechnie dostępna, ze szczególnym uwzględnieniem mediów społecznościowych — uwagi na tle art. 228 § 2 k.p.c.
Twórca:Kopacki, Marcin
Typ:tekst
Współtwórca:Błaszczak, Łukasz; Gołaczyński, Jacek
Wybrane społeczne i polityczne aspekty wyborów w Polsce w latach 2014-2015
Twórca:Skrzypiński Dariusz. Red.
Typ:tekst
Współtwórca:Zieliński, Michał; Lyszczyna, Anna; Terpiłowski, Paweł; Alberska, Małgorzata; Mielczarek, Jan; Bodys, Marta; Piotrowska, Marlena
Kryptoreklamy w mediach społecznościowych
Twórca:Jelonek, Natalia
Typ:tekst
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Nekrosius, Vytautas; Świerczyński, Marek; Warner, Richard