Geographic Location as a Context for Education Research. George Z.F. Bereday’s Methodological Determinants of Comparative Studies in Education
Lokalizacja geograficzna jako kontekst badań pedagogicznych. Metodologiczne uwarunkowania komparatystyki edukacyjnej w ujęciu George’a Z.F. Beredaya
Rozwój polskiej i ukraińskiej teorii i praktyki pedagogicznej na przestrzeni XIX–XXI wieku T.9
Розвиток польської та українськоїосвіти і педагогічної думки (ХІХ–ХХІ ст.) Т. 9
comparative education
methodology
educational facts
political geography
Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133269
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Attribution-ShareAlike 4.0 International (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Copyright by Instytut Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego
Jun 19, 2023
Jan 11, 2022
105
113
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/143861