- Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
Szczegóły obiektu: Sprawność językowa uczniów edukacji wczesnoszkolnej w ocenie rodziców. (Nie)formalne oczekiwania a rzeczywistość
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
; ; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133574 ; https://doi.org/10.34616/wwr.2021.2.331.341 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązane dane:
https://wwr.edusfera.press/ - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-03-04
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-06
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 322
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Sposoby wspierania motywacji do uczenia się w alternatywnym modelu edukacji – perspektywa rodziców uczniów w młodszym wieku szkolnym
Twórca:Makarewicz, Marta
Typ:tekst
Nauczyciel jako kluczowy element środowiska edukacyjnego małego dziecka w nauczaniu matematyki
Twórca:Dobrowolska, Małgorzata