The safety of remote working in education during the first COVID-19 wave vs. the conflict of teachers’ professional and family roles
Bezpieczeństwo pracy zdalnej w oświacie w dobie pierwszej fali COVID-19 a konflikt ról zawodowych i rodzinnych – refleksje z badań
Kamińska- Berezowska, Sławomira
remote work
age
conflict of professional and family roles
COVID-19
praca zdalna
wiek
konflikt ról zawodowych i rodzinnych
COVID-19
The research focuses on widely understood remote working safety during the first COVID-19 wave in the context of the assumed conflict of the professional and family roles of teachers. Issues related to this conflict of roles are of interest to the sociology of work and the sociology of family; hence in the conducted research they are analysed from these two perspectives.
Przedmiotem rozważań jest problem – szeroko rozumianego – bezpieczeństwa pracy zdalnej podczas pierwszej fali pandemii koronawirusa, rozpatrywany w aspekcie zakładanego konfliktu ról zawodowych i rodzinnych pracowników oświaty. Kwestie konfliktu ról leżą na pograniczu zainteresowań socjologii pracy i socjologii rodziny, a więc z tych perspektyw zostaną przeanalizowane w oparciu o przeprowadzone badania.
Wydawnictwo Naukowe EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133644 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T.24 (1/2021)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 28, 2022
Mar 24, 2022
93
112
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142821