Szczegóły obiektu: Rozmowa ponownie czy rozmowa od nowa? Rozmowa jako niezbędny warunek stworzenia „nowej” szkoły po pandemii
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133642 ;
- DOI:
- Źródło:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-03-24
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-03-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 124
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Rozmowa z dzieckiem w rodzinie w perspektywie przyszłych pedagożek
Twórca:Kuszak, Kinga; Basińska, Kinga
Rodziny polskie wobec wyzwań i zagrożeń pierwszej połowy XX wieku (w świetle „Szkoły”)
Twórca:Wałęga, Agnieszka
Sztuka złożoności – utopijny i sceptyczny impuls w edukacji politycznej Michaela Oakeshotta (szkic o konwersacji)
Twórca:Maliszewski, Krzysztof
Typ:tekst
Wykorzystanie coachingu w codzienności szkolnej
Twórca:Kozielska, Joanna
Stopa procentowa a struktura produkcji
Twórca:Machaj, Mateusz
Współpracownik:Jędruchniewicz, Andrzej. Rec.; Filar, Dariusz. Rec.; Kubisz, Ryszard Jacek. Tł.
Z katedr na sztandary. Rozważania o nauczycielach – patronach szkół (na przykładzie Wielkopolski Wschodniej)
Twórca:Gołdyn, Piotr
Współpracownik:Jędrychowska, Barbara. Red.
Wymogi uzyskania statusu instruktora w świetle obowiązujących w Polsce regulacji prawnych
Twórca:Wojtanowski, Mateusz
Współpracownik:Cendrowicz, Dominika. Red.; Chrisidu-Budnik, Agnieszka. Red.; Machaj, Łukasz. Rec.