How young people learn public participation – from the family to the public sphere
Uczenie się partycypacji publicznej przez młodzież – od rodziny do sfery publicznej
public participation
youth
learning
family
democracy
partycypacja publiczna
młodzież
uczenie się
rodzina
demokracja
Public participation is an important element of modern democracy. One of the important challenges of pedagogy and family upbringing is to answer the question: what is the best way to prepare young citizens to be active in public life?
Partycypacja publiczna to istotny komponent współczesnej demokracji. Pytanie o to, jak przygotowywać młodych ludzi do aktywnego uczestnictwa w życiu obywatelskim stanowi jedno z wyzwań zarówno współczesnej pedagogiki, jak również wychowania w rodzinie
EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133418 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T.22 (1/2020)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 28, 2022
Jan 31, 2022
105
112
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142776
Edition name | Date |
---|---|
Uczenie się partycypacji publicznej przez młodzież – od rodziny do sfery publicznej | Mar 28, 2022 |
Motyka, Marek Jedynak, Witold
Felchner, Andrzej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Sadowska, Edyta. Red.
Peret-Drążewska, Paulina
Prokosz, Małgorzata Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Albański, Leszek. Red.
Bołdyrew, Aneta Wydział Humanistyczny Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Albański, Leszek. Red. Walasek, Stefania. Red.