Peer relationships as an area of activity for a school class teacher
Relacje rówieśnicze jako sfera działań wychowawcy klasy szkolnej
peer relationships
interactions
informal group
rejected child
isolated child
relacje rówieśnicze
interakcje
grupa nieformalna
dziecko odrzucone
dziecko izolowane
Peer relationships play a significant role in the development of children and adolescents, as evidenced by the negative effects of their irregularities. The school class is an important setting for shaping these relationships
Relacje z rówieśnikami odgrywają znaczącą rolę w rozwoju dzieci i młodzieży, czego świadectwem mogą być negatywne skutki ich nieprawidłowości. Ważnym miejscem kształtowania się tych relacji jest klasa szkolna
EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133416 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T.22 (1/2020)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, Non-Commercial, ShareAlike (CC BY-NC-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 28, 2022
Jan 31, 2022
2 050
2059
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142774
Edition name | Date |
---|---|
Relacje rówieśnicze jako sfera działań wychowawcy klasy szkolnej | Mar 28, 2022 |
Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Sadowska, Edyta. Red.
Kołodziejczak, Liliana Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Piwowarczyk, Mirosław. Red.
Górnicki, Leonard. Red.