Religion pedagogy – conceptualization of the theory shaping pupil identity
Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość
religion pedagogy
education
personality
identity
pedagogika religii
kształcenie
tożsamość
The teaching of religion is one of the subjects in primary and secondary schools. Its essence is to implement a specific worldview. This message - in principle - is implemented in an authoritarian and uncritical manner. The problem is that junior class students are not reflective
Religia jest jednym z przedmiotów realizowanych w szkołach podstawowych i średnich. Jest to przedmiot swoisty, w zasadzie nieempiryczny, toteż niezwykle ważne jest, aby przekazywane treści wpisywały się w przestrzeń szeroko pojętej pedagogiki
EDUsfera. Ewa Jurczyk-Romanowska
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133413 ISSN 2082-9019 e-ISSN 2300-5866
Wychowanie w Rodzinie, T.22 (1/2020)
Attribution, ShareAlike
Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach
Creative Commons - Attribution, ShareAlike (CC BY-SA 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa, Na tych samych warunkach (CC BY-SA 4.0)
Biblioteka Instytutu Pedagogiki UWr
Mar 28, 2022
Jan 31, 2022
240
247
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/142771
Edition name | Date |
---|---|
Pedagogika religii – konceptualizacja teorii kształtującej uczniowską tożsamość | Mar 28, 2022 |
Grincevičienė, Vilija Klimka, Libertas
Michalak, Renata
Nikitorowicz, Jerzy Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej Szerląg, Alicja. Red. Walasek, Stefania. Red.
Zamecka-Zalas, Olga
Kaniewski, Jerzy Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red. Sadowska, Edyta. Red.