Szczegóły obiektu: Wypełnianie roli zawodowej przez nauczycieli z doświadczeniami odwrócenia ról w rodzinie
PDF
Struktura
Wychowanie w Rodzinie, T. 27 (2/2022).
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- ORCID:
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:133487 ;
- DOI:
- Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Powiązana publikacja:
http://www.wwr.uni.wroc.pl/ - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Lokalizacja oryginału:
- BCUWr:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2022-02-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2022-03-28
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 217
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Performing the Professional Role by Teachers Who Experienced Reversing Roles in the Family
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Współpracownik:Włodarczyk, Rafał. Redaktor; Pietkiewicz-Pareek, Beata. Redaktor
Parentyfikacja jako proces odwrócenia ról w rodzinie
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Bezpieczeństwo pracy zdalnej w oświacie w dobie pierwszej fali COVID-19 a konflikt ról zawodowych i rodzinnych – refleksje z badań
Twórca:Kamińska-Berezowska, Sławomira
Banalność zła jako problem moralnej odpowiedzialności w dyskursie prawniczym
Twórca:Kaczmarek, Przemysław
Typ:tekst
Współpracownik:Maciejewski, Marek (1950- ). Red.; Scheffler, Tomasz. Red.
Teachers vs. the Uniqueness of Their Occupational Role. On the Need for Supervision in Educational Work
Twórca:Żłobicki, Wiktor
Typ:tekst
Rola prawnika jako argument w obronie etyki kodeksowej
Twórca:Kaczmarek, Przemysław
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.; Jarosz-Żukowska, Sylwia. Red.
Praktyki pedagogiczne przygotowaniem do odgrywania roli nauczyciela czy wprowadzeniem do zawodu?
Twórca:Jezierska-Wiejak, Elżbieta
Relacje rodzice – dziecko i ich prawne konteksty
Twórca:Dyrdół, Małgorzata
Współpracownik:Zakład Historii Edukacji Instytutu Pedagogiki Uniwersytetu Wrocławskiego; Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych Karkonoskiej Państwowej Szkoły Wyższej; Walasek, Stefania. Red.; Jurczyk-Romanowska, Ewa. Red.