Szczegóły obiektu: Kampanie społeczne w okresie pandemii – obszary, treści i formy komunikowania
PDF
Struktura
Zdrowie i style życia : ekonomiczne, społeczne i zdrowotne skutki pandemii.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID: 0000-0003-1466-2454
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca:
:(Red.);
:(Red.);;;;;;;;;
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:132304 ;DOI: 10.34616/142101 ;
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Jest częścią: https://www.bibliotekacyfrowa.pl/publication/142069
- Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-12-14
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 982
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kampanie społeczne o tematyce zdrowotnej – analiza treści i form przekazów komunikacyjnych
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Waniowski, Paweł. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.
The American Voter and Social Media and Celebrities in presidential campaigns
Twórca:Tomaszewski, Norbert
Typ:tekst
Współpracownik:Wiszniowski, Robert. Promotor; Glinka, Kamil. Promotor pomocniczy
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst
Współpracownik:Banaszak, Ewa. Red.
Supporting self-esteem and self-acceptance in commercial brand campaigns created during a pandemic : Social and marketing aspects
Twórca:Daszkiewicz, Magdalena
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Postawy Polaków wobec szczepień przeciwko COVID-19
Twórca:Mika, Magdalena
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Niepełnoletni aktywiści w społeczeństwie demokratycznym
Twórca:Achremowicz, Hanna
Typ:tekst
Opowieść jako narzędzie angażowania marek i ich odbiorców
Twórca:Pawiński, Paweł
Typ:tekst
Współpracownik:Rozbicka, Patrycja. Red.; Kokowicz, Dorota. Red.