- Marka pracodawcy i motywacja do pracy w handlu detalicznym — w świetle badań ankietowych
Szczegóły obiektu: Marka pracodawcy i motywacja do pracy w handlu detalicznym — w świetle badań ankietowych
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ;; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:131060 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.37.16 ; ; - Źródło:
- Język:
- Język streszczenia:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-10-08
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 394
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Oczekiwania i potrzeby przedstawicieli pokolenia Z względem wewnętrznych działań employer brandingowych w świetle badań własnych
Twórca:Kijewska, Agnieszka
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Różnorodność jako wartość w employer brandingu na przykładzie komunikacji firm: Capgemini, IKEA, McDonald’s i PZU
Twórca:Wiejak, Bartłomiej
Typ:tekst
Współtwórca:Rozbicka, Patrycja; Kokowicz, Dorota
Konsument w przestrzeni handlu detalicznego w warunkach pandemii COVID-19
Twórca:Kucharska, Barbara; Malinowska, Mirosława
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika
Consumers of different generations towards innovative technologies in customer service in retail
Twórca:Kucharska, Barbara
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Pro-environmental or pro-social : Which motivation is stronger in the case of charity retailing engagement?
Twórca:Borusiak, Barbara; Kucharska, Barbara
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Wprowadzenie
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold; Światowy, Grażyna; Niezgoda, Agnieszka; Rudawska, Iga; Niemczyk, Agata; Witek, Lucyna; Gardocka-Jałowiec, Anna; Mruk, Henryk; Bronkowska, Monika