Podvorica, Ganimete
Ukaj, Fatos
0000-0002-0716-7685
0000-0001-9765-4446
consumer’s environmentally friendly behavior
trust
green marketing
przyjazne dla środowiska zachowania konsumentów
zielony marketing
University of Wroclaw. Faculty of Law, Administration & Economics
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:128790 eISSN 2084-1264
Wroclaw Review of Law, Administration & Economics, vol.9, no.1, 2019, pp.1-25
Attribution, Non-Commercial
Creative Commons
Creative Commons - Attribution (CC BY 4.0)
Creative Commons - Uznanie autorstwa (CC BY 4.0)
Copyright by Wroclaw Review of Law, Administration & Economics, published by Sciendo
Sep 12, 2022
Sep 24, 2021
42
43
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/139361
Chrisidu-Budnik, Agnieszka Korczak, Jerzy Red. Szreniawski, Jan Rec.
Chrisidu-Budnik, Agnieszka Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Malarewicz-Jakubów, Agnieszka. Rec. Wrzosek, Stefan. Rec.
Jabłoński, Mariusz. Red. Jarosz-Żukowska, Sylwia. Red.
Góźdź, Joanna
Szreniawska, Małgorzata Szreniawski, Piotr Blicharz, Jolanta. Red. Zacharko, Lidia. Red. Nitecki, Stanisław. Rec.
Chlipała, Monika Borkowski, Andrzej. Red. Małecki, Witold. Red.