- Gry komputerowe jako poligon : propozycje dydaktyki szkół służb mundurowych
Szczegóły obiektu: Gry komputerowe jako poligon : propozycje dydaktyki szkół służb mundurowych
PDF
Struktura
Edukacja Kultura Społeczeństwo.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł publikacji grupowej:
- Twórca:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:127012 ; https://doi.org/10.34616/EKS.2020.1.105.117 - Język:
- Jest częścią:
https://www.bibliotekacyfrowa.pl/publication/137632 - Prawa dostępu:
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-06-02
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-12-12
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 384
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Letspleje : edurozrywka i historia w działaniu. W stronę performatywnego modelu dydaktyki
Twórca:Szymala, Jacek
Typ:tekst