- Prawnie uzasadnione interesy jako podstawa przetwarzania danych online
Szczegóły obiektu: Prawnie uzasadnione interesy jako podstawa przetwarzania danych online
PDF
Struktura
Prawo Mediów Elektronicznych.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; : ; : ; : ; : ; : ; : ; : ; : ; : ; :
- Data wydania:
- Typ zasobu: ;
- Szczegółowy typ zasobu: ;
; - Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:123495 ; - Język:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:367449
- Ma wersję: https://pme.uni.wroc.pl/
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2021-03-01
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-12-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 542
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Zgoda(-y) na otrzymywanie newslettera z informacjami handlowymi drogą e-mailową
Twórca:Mielniczuk, Martyna
Typ:tekst
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Markiewicz, Ryszard; Świerczyński, Marek; Warner, Richard; Zgryzek, Kazimierz
Rola i znaczenie wiążących reguł korporacyjnych w świetle ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
Twórca:Kuźnicka, Dominika
Współtwórca:Helios, Joanna; Jedlecka, Wioletta; Kwieciński, Adam; Chmielnicki, Paweł
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Kwalifikacja prawna plików cookie jako danych osobowych oraz podstawy prawne ich przetwarzania
Twórca:Kolasiński, Michał R.
Typ:tekst
Współtwórca:Gołaczyński, Jacek; Nekrosius, Vytautas; Adamski, Andrzej; Balogh, Zsolt; Cieślak, Sławomir; Flaga-Gieruszyńska, Kinga; Górecki, Jacek; Kilian, Wolfgang; Markiewicz, Ryszard; Świerczyński, Marek; Warner, Richard; Zgryzek, Kazimierz
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współtwórca:Nowak, Wioletta; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współtwórca:Jabłoński, Mariusz
Notki o autorach
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Z archiwum zdjęciowego
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika