- Wymiar sprawiedliwości przyjazny dziecku — perspektywa prawno-psychologiczna
Szczegóły obiektu: Wymiar sprawiedliwości przyjazny dziecku — perspektywa prawno-psychologiczna
PDF
Struktura
Nowa Kodyfikacja Prawa Karnego.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł: ;
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: :
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:118344 ; https://doi.org/10.19195/2084-5065.50.9 ; ; - Język:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:229883
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ;
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-11-26
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 280
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Prawno-kryminalistyczna problematyka przesłuchania małoletniego w procedurach prawnych
Twórca:Zieniewicz, Iwona
Współtwórca:Kalisz, Tomasz
Realizacja Wytycznych Komitetu Ministrów Rady Europy w sprawie wymiaru sprawiedliwości przyjaznego dziecku w kontekście zapobiegania ekskluzji społecznej i prawnej nieletnich
Twórca:Kusztal, Justyna
Współtwórca:Kalisz, Tomasz; Kwieciński, Adam
Specyfika przesłuchania dzieci i nieletnich : wartość dowodowa ich zeznań (wyjaśnień)
Twórca:Szumski, Adrian
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Bogusław
Przesłuchanie małoletniego w procesie karnym w trybie art. 185a i 185b k.p.k.
Twórca:Bondarczuk, Irmina
Typ:tekst
Order Uśmiechu a świadomość praw dziecka w przestrzeni społecznej
Twórca:Forma, Paulina
Typ:tekst
Prawo do tożsamości jako prawo dziecka – wybrane zagadnienia
Twórca:Kuźnicka, Dominika
Współtwórca:Górnicki, Leonard
Polish Journal of Applied Psychology Volume 12, Number 3, 2014
Typ:tekst
Współtwórca:Kuczyńska, Alicja
Polish Journal of Applied Psychology Volume 12, Number 2, 2014
Typ:tekst
Współtwórca:Kuczyńska, Alicja