Szczegóły obiektu: Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
PDF
Struktura
Zdrowie i style życia : determinanty długości życia.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
;
- ORCID: 0000-0002-8054-984X ;0000-0002-1678-0668
- Temat i słowa kluczowe:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;;;;;;;
- Data wydania:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:118604 ;
- DOI:
10.34616/23.20.122 - Język:
- Powiązanie:
- Jest częścią:
https://www.bibliotekacyfrowa.pl/dlibra/publication/128103 - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-12-07
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-11-29
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 971
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Instagram jako skuteczny instrument komunikacji marketingowej
Twórca:Chobot, Kamila
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Dynamika rozwoju biegów masowych w Polsce — analiza statystyczna
Twórca:Waniowski, Tomasz; Żakowska, Sylwia
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Wpływ Covid-19 na kształtowanie cen artykułów konsumpcyjnych
Twórca:Waniowski, Paweł
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna; Kwaśnicki, Witold. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Rudawska, Iga. Rec.; Niemczyk, Agata. Rec.; Witek, Lucyna. Rec.; Gardocka-Jałowiec, Anna. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.; Bronkowska, Monika. Rec.
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
Notki o autorach
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Z archiwum zdjęciowego
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.