Metadata language
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Waniowski, Paweł
Waniowski, Tomasz
0000-0002-8054-984X
0000-0002-1678-0668
marketing
bieganie
organizacja
biegi masowe
Nowak, Wioletta. Red.
Szalonka, Katarzyna. Red.
Niemczyk, Agata. Rec.
Wicki, Ludwik. Rec.
Majewska-Jurczyk, Barbara. Rec.
Światowy, Grażyna. Rec.
Dejnaka, Agnieszka. Rec.
Niezgoda, Agnieszka. Rec.
Mruk, Henryk. Rec.
ISBN: 978-83-66601-24-6 (druk) ISBN: 978-83-66601-25-3 (online)
DOI: Language: Relation: Is part of: Access rights: License:
Udostępnianie na podstawie umowy z właścicielem majątkowych praw autorskich
Copyright by Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego
Autor opisu: