Szczegóły obiektu: Przyczyny kryzysu teorii prawa
PDF
Struktura
Acta Universitatis Wratislaviensis. Przegląd Prawa i Administracji.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich.:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:116929 ;
- Język:
- Powiązanie:
- Katalog BUWr: https://katalog.bu.uni.wroc.pl/lib/item?id=chamo:109942
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Prawa dostępu:
- Licencja:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-10-28
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-07-19
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 77
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Czy obecnie możliwa jest zmiana sposobu myślenia praktyki prawniczej? Recenzja książki „Wiadomość od cesarza” Michała Stambulskiego (Scholar 2020)
Twórca:Bednarek, Mikołaj
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Teoria państwa i prawa wczoraj i dziś
Twórca:Niesiołowski, Jarosław
Współpracownik:Jabłoński, Paweł. Red.
O niemożliwości stworzenia pozateoretycznego obrazu rzeczywistości instytucjonalnej
Twórca:Mikołajewicz, Jarosław
Współpracownik:Jabłoński, Paweł. Red.
Wertykalny i horyzontalny aspekt teorii prawa
Twórca:Kaźmierczyk, Stanisław
Współpracownik:Jabłoński, Paweł. Red.
Problem przyszłości teorii prawa kilka uwag
Twórca:Oniszczuk, Jerzy
Współpracownik:Jabłoński, Paweł. Red.
Postanalityczna teoria i filozofia prawa. Nowe szanse, nowe zagrożenia?
Twórca:Bator, Andrzej
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.; Paździora, Michał. Red.
Kryzys gwarancyjnej roli prawa a prawoznawstwo
Twórca:Sut, Paweł
Współpracownik:Jabłoński, Paweł. Red.
Filozofia prawa jako nauka
Twórca:Kość, Antoni
Współpracownik:Jabłoński, Paweł. Red.