- Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
Szczegóły obiektu: Reklama i marketing internetowy jako źródło sukcesu kampanii crowdfundingowych
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ;; ; ;
- Opis:
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ; : ; :
- Instytucja:
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich:
- Szczegółowy typ zasobu: ;
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110417 ; https://doi.org/10.19195/1733-5779.32.15 ; ; - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-08-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-08-30
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 1156
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Prawne granice reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
Twórca:Więckowski, Kamil
Typ:tekst
Współtwórca:Olszewski, Leon
Nieuczciwa i zakazana reklama skierowana do seniorów
Twórca:Witek, Zuzanna
Współtwórca:Homa, Magdalena; Mościbrodzka, Monika
Direct-to-consumer advertisement as a factor influencing the pharmaceutical market: Legal and theoretical aspects of DTC the Polish case
Twórca:Matsuieva, Julia
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian
Pokolenia X, Y i Z wobec reklamy internetowej
Twórca:Sadowa, Agnieszka
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Etyka w reklamie bankowej — zadanie (nie)możliwe do spełnienia?
Twórca:Rutkowska-Tomaszewska, Edyta; Szymonik, Anita
Współtwórca:Korbutowicz, Teresa; Ćwiąkała-Małys, Anna; Mościbrodzka, Monika
Postulat zmiany społecznej jako narzędzie marketingowe
Twórca:Haławin, Arkadiusz
Typ:tekst
Współtwórca:Banaszak, Ewa
Educational Conditions for (Self-)Development of Children’s Resistance to Consumerismin the Family
Twórca:Juodaitytė, Audronė; Ponelienė, Reda
Typ:tekst
Współtwórca:Walasek, Stefania; Jurczyk-Romanowska, Ewa
Specyfika definiowania „przesłanek ograniczania” działalności gospodarczej na przykładzie zakazu reklamy aptek i punktów aptecznych
Twórca:Jabłoński, Mariusz
Typ:tekst
Współtwórca:Kiczka, Karol; Małecki, Witold