Szczegóły obiektu: Strony redakcyjne
PDF
Struktura
Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: ;;
- Data wydania:
- Data zastrzeżenia praw autorskich.:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110400 ;
- Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest wersją:
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS) - Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-08-10
- Data ostatniej modyfikacji: 2023-03-27
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 31
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach:
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Notki o autorach
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Z archiwum zdjęciowego
Współpracownik:Korbutowicz, Teresa. Red.; Ćwiąkała-Małys, Anna. Red.; Mościbrodzka, Monika. Red.
Rola mikrotargetingu w komunikacji marketingowej w polityce oraz innych branżach
Twórca:Robaczyński, Jakub
Typ:tekst
Współpracownik:Jakubowski, Sebastian. Red.; Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.
Zmodyfikowany indeks rozumienia i stosowania marketingu jako instrument oceny aktywności marketingowej aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Żak, Konrad
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna
Bezwzględny zakaz reklamy kancelarii adwokackich w realiach współczesnego funkcjonowania rynku usług prawniczych
Twórca:Zadęcka, Ewa
Typ:tekst
Współpracownik:Jabłoński, Mariusz. Red.
How, if at All, should the Law of Trademarks Adapt to the Rise of Sensory Marketing?
Twórca:Wołangiewicz, Michał
Typ:tekst
Współpracownik:Kozłowski, Artur. Editor-in-Chief
Marketingowe aspekty organizacji biegów masowych w Polsce – poszukiwanie nowych możliwości
Twórca:Waniowski, Paweł; Waniowski, Tomasz
Współpracownik:Nowak, Wioletta. Red.; Szalonka, Katarzyna. Red.; Niemczyk, Agata. Rec.; Wicki, Ludwik. Rec.; Majewska-Jurczyk, Barbara. Rec.; Światowy, Grażyna. Rec.; Dejnaka, Agnieszka. Rec.; Niezgoda, Agnieszka. Rec.; Mruk, Henryk. Rec.
Rodzaje orientacji działania (aktywności) aptek ogólnodostępnych w Polsce
Twórca:Janicka-Michalak, Teresa
Typ:tekst
Współpracownik:Nowak, Wioletta.; Szalonka, Katarzyna