Obiekt

Tytuł: Didactics matter : judicial and prosecutorial training in Poland ; Dydaktyka ma znaczenie : aplikacja sędziowska i prokuratorska w Polsce

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Tytuł:

Didactics matter : judicial and prosecutorial training in Poland  
Dydaktyka ma znaczenie : aplikacja sędziowska i prokuratorska w Polsce

Tytuł odmienny:

Didactics matter : judicial and prosecutorial training in Poland

Autor:

Kocemba, Karolina   Stambulski, Michał

ORCID:

0000-0002-5621-0192   0000-0003-4493-1272

Temat i słowa kluczowe:

legal education   legal training   law   judiciary   prosecutors  
edukacja prawnicza   aplikacje prawnicze   prawo   sędziowie   prokuratorzy

Abstrakt:

The Center for Legal Education and Social Theory (CLEST) conducted a study on the judicial and prosecutorial training in Poland in the period from January to June 2018. The survey was completed by a total of 186 respondents, which constituted 13.3% of the total of the trainees of the National School of the Judiciary and Public Prosecution – the institution that educates future judges and public prosecutors. The survey aimed at showing the characteristics of the training, determining the financial standing of the trainees and finding if there is a correlation between the first two factors and the general assessment of education. The results were compared to the studies on other trainings (bar training for advocates and legal counsels) and legal academic education … (introduction).  
Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST) w okresie od stycznia do czerwca 2018 przeprowadziło badanie szkolenia (aplikacji) sędziów i prokuratorów w Polsce. Na ankietę odpowiedziało 186 osób, co stanowiło 13,3% ogółu aplikantów w kształcącej przyszłych sędziów i prokuratorów Krajowej Szkole Sądownictwa i Prokuratury. Ankieta miała na celu wykazać cechy dydaktyczne aplikacji, określić sytuację materialną aplikantów oraz sprawdzić, czy istnieje korelacja między formami dydaktycznymi i sytuacją materialną a oceną edukacji. Uzyskane wyniki odniesiono do innych aplikacji (adwokackiej oraz radcowskiej) i prawniczej edukacji akademickiej … (ze wstępu).

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Centre for Legal Education and Social Theory (CLEST)  
Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST)   Inicjatywa Wydawnicza „Chiazm”

Współtwórca:

Pichlak, Maciej. Rec.

Data wydania:

2020

Data zastrzeżenia praw autorskich.:

2020

Szczegółowy typ zasobu:

e-book  
e-książka

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:110260

Język:

eng   pol

Powiązanie:

(Biblioteka Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej = Legal Education and Social Theory)

Właściciel praw:

Copyright by Centrum Edukacji Prawniczej i Teorii Społecznej (CLEST)

Autor opisu:

WR U/PAdjm

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

21 cze 2021

Data dodania obiektu:

28 lip 2020

Liczba wyświetleń treści obiektu:

191

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

203

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/121242

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Obiekty Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji