- Powstanie warszawskie na szkolnych korytarzach... czyli próba nauki przez zabawę niemal terenową
Szczegóły obiektu: Powstanie warszawskie na szkolnych korytarzach... czyli próba nauki przez zabawę niemal terenową
IIP
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
; ; - Opis:
- Miejsce wydania:
- Sponsor digitalizacji:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Typ zasobu:
- Szczegółowy typ zasobu:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:116553 - Źródło:
- Język:
- Powiązanie:
- Jest częścią:
- Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/publicdomain/mark/1.0/deed.pl
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Wykorzystanie humoru i zabawy w przekazie wiedzy o PRL
Twórca:Techmańska, Barbara
Typ:tekst
Emocje pomocą w zdobywaniu wiedzy i umiejętności w świetle pamiętników i wspomnień oraz wybranych sprawozdań szkolnych
Twórca:Pańko, Grażyna
Typ:tekst
"Projekty medialne" w edukacji historycznej
Twórca:Techmańska, Barbara; Skotnicka-Palka, Małgorzata
Typ:tekst
Obraz nauki i naukowców w saksońskich podręcznikach do nauczania historii
Twórca:Ruhland, Katarzyna
Typ:tekst
Funkcje Prus i tradycji pruskiej w szkolnictwie polskim okresu drugiej Rzeczypospolitej
Twórca:Sanojca, Karol
Typ:tekst
Obraz sąsiadów w szkolnictwie powszechnym Drugiej Rzeczypospolitej
Twórca:Sanojca, Karol
Typ:tekst
Kobiety w poczcie wielkich Polaków - propozycja dla uczniów, którzy nie wybrali historii jako przedmiotu maturalnego
Twórca:Pańko, Grażyna
Typ:tekst
Portal Historiana jako narzędzie popularyzowania dorobku nauki
Twórca:Wojdon, Joanna
Typ:tekst