- Wyobrażenie szkoły w sytuacji konfliktu jako przestrzeni demokratycznej wspólności. Perspektywa demokracji niekonsensualnej
Szczegóły obiektu: Wyobrażenie szkoły w sytuacji konfliktu jako przestrzeni demokratycznej wspólności. Perspektywa demokracji niekonsensualnej
PDF
Struktura
Utopia a edukacja.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;; ; ; ;
- Abstrakt: ;
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:109632 ; https://doi.org/10.34616/22.20.414 - Język:
- Powiązanie:
- Właściciel praw:
- Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-07-16
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-09-16
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 315
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Kanton Jura – szwajcarska droga od konfliktu do konsensusu
Twórca:Dyjak, Daniel
Współtwórca:Balicki, Ryszard; Jabłoński, Mariusz; Wójtowicz, Krzysztof
Prawo do nauki w podmiotach leczniczych. Analiza na przykładzie publicznej szkoły podstawowej specjalnej
Twórca:Behr, Jolanta
Współtwórca:Górnicki, Leonard
Utopia uspołecznienia edukacji jako dobra wspólnego
Twórca:Śliwerski, Bogusław
Typ:tekst
Podział polskich rozwiązań ustawodawczych ze względu na rodzaj wpływu na ekspresję sędziego (wybór)
Twórca:Wojtanowski, Mateusz
Typ:tekst
Akty prawne regulujące wolność ekspresji polskiego sędziego (wybór)
Twórca:Wojtanowski, Mateusz
Typ:tekst
Wykaz działań prowadzonych w ramach realizacji grantu
Twórca:Jabłoński, Paweł
Typ:tekst
Rodziny polskie wobec wyzwań i zagrożeń pierwszej połowy XX wieku (w świetle „Szkoły”)
Twórca:Wałęga, Agnieszka
Typ:tekst
Konflikt typu NIMBY jako impuls do rozwoju partycypacji społecznej oraz zmian na lokalnej scenie politycznej na przykładzie gminy Jemielno w 2022 roku
Twórca:Wróblewski, Paweł
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria