- Hermeneutics of Translation – the Fundamental Aspect of Dialogue. Around the Concept of George Steiner
Szczegóły obiektu: Hermeneutics of Translation – the Fundamental Aspect of Dialogue. Around the Concept of George Steiner
PDF
Struktura
Hermeneutics, Social Criticism and Everyday Education Practice.
Opis
- PLMET:
http://confluence.man.poznan.pl/community/display/FBCMETGUIDE - Tytuł:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ; ; ;
- Abstrakt:
- Miejsce wydania:
- Wydawca:
- Współtwórca: : ; ; :
- Data wydania:
- Identyfikator:
; oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108915 ; https://doi.org/10.34616/22.20.260 - Język:
- Właściciel praw:
; - Lokalizacja oryginału:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Informacje dodatkowe
- Data utworzenia: 2020-06-03
- Data ostatniej modyfikacji: 2024-07-10
- Liczba wyświetleń treści obiektu: 151
- Możesz również pobrać opis tego obiektu w formatach: ;
- Pobierz manifest IIIF:
Zobacz także
Czy obecnie możliwa jest zmiana sposobu myślenia praktyki prawniczej? Recenzja książki „Wiadomość od cesarza” Michała Stambulskiego (Scholar 2020)
Twórca:Bednarek, Mikołaj
Typ:tekst
Współtwórca:Jakubowski, Sebastian; Kostecka-Jurczyk, Daria
Demokracja, utopia, wychowanie
Twórca:Włodarczyk, Rafał
Refleksyjność człowieka wobec świata znaczeń
Twórca:Lubowicka, Grażyna
Democracy, Utopia, Education
Twórca:Włodarczyk, Rafał
(Po)wolna edukacja religijna
Twórca:Dąbrowski, Szymon
"Emil", czyli rzecz o dobrym miejscu
Twórca:Uglanica, Laura
Między katechizmem a biblioteką – w stronę inkluzyjnej pedagogiki religii
Twórca:Humeniuk, Monika
Utopia wojny, czyli o dobru, które ją sprowadza, i edukacji, która jej służy
Twórca:Rejman, Konrad