The influence of macroeconomic indicators on consumer's decisions
macroeconomic indicators
consumer
decision
konsumenci
wskaźniki makroekonomiczne
decyzje
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
artykuł
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108892 ISSN 1733-5779 ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Mar 14, 2023
May 28, 2020
16
17
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118491
Edition name | Date |
---|---|
The influence of macroeconomic indicatorson consumer’s decisions | Mar 14, 2023 |
Winiarski, Marcin. Red.
Stefanicki, Robert Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red. Uniwersytet Wrocławski. Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Lʹvìvsʹkij nacìonalʹnij unìversitet ìm. Ìvana Franka. Ûridičnij fakulʹtet
Homa, Magdalena. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Podleś, Marcin Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Węgrzyn, Justyna Banaszak, Bogusław. Rec.