Wpływ kryzysu na siłę nabywczą konsumentów na Ukrainie i w Polsce
The impact of the crisis on the purchasing power of consumers in Ukraine and Poland
Ukraine
Poland
consumer
income
purchasing power
Ukraina
Polska
konsumenci
siła nabywcza
dochody
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
artykuł
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108883 ISSN 1733-5779 ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Mar 14, 2023
May 28, 2020
69
69
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118482
Edition name | Date |
---|---|
Wpływ kryzysu na siłę nabywczą konsumentów na Ukrainie i w Polsce | Mar 14, 2023 |
Winiarski, Marcin. Red.
Stefanicki, Robert Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red. Uniwersytet Wrocławski. Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii Lʹvìvsʹkij nacìonalʹnij unìversitet ìm. Ìvana Franka. Ûridičnij fakulʹtet
Homa, Magdalena. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Podleś, Marcin Bojko, Andrìj Mihajlovič (1963- ). Red. Marszał, Maciej (1968- ). Red.
Węgrzyn, Justyna Banaszak, Bogusław. Rec.