Szczegóły obiektu: ¿Cómo incentivar la participación del alumnado? Experiencia de un proyecto piloto de traducción en la Universidad de Wrocław
Opis
- Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- ORCID: 0000-0002-3567-5118
- Temat i słowa kluczowe:
- Opis:
- Abstrakt:
- Data wydania:
- Identyfikator: oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108783
- Język:
- Ma wersję:
Tekst pierwotnie opublikowany w: Quaderns. Revista de Traducció, 401-414, 2015 - Prawa dostępu:
- Licencja: https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Zarządzanie terminologią w ramach kierunku studiów „Lingwistyka w komunikacji specjalistycznej”
Twórca:Plęs, Łukasz M.
Typ:tekst
Szkolenie w ochotniczej straży pożarnej w ciągu lat
Twórca:Dąbrowa, Ryszard; Dąbrowa, Paweł
Współpracownik:Kocowski, Tadeusz. Red.; Błażewski, Maciej. Red.; Małecki, Witold. Red.
Europejski System Opisu Kształcenia Tłumaczeniowego dla poziomu C (tłumacz specjalistyczny). Propozycja opracowana w ramach projektu EFFORT
Twórca:Kuźnik, Anna; Walczyński, Marcin; Gostkowska, Kaja; Paprocka, Natalia; Solová, Regina
Typ:tekst
Narzędzie do samooceny (poziom A i B)
Twórca:Kuźnik, Anna; Walczyński, Marcin; Gostkowska, Kaja; Paprocka, Natalia; Solová, Regina
Typ:tekst
Przewodnik po systemie opisu (poziom A i B)
Twórca:Kuźnik, Anna; Walczyński, Marcin; Gostkowska, Kaja; Paprocka, Natalia; Solová, Regina
Typ:tekst