- ¿Cómo incentivar la participación del alumnado? Experiencia de un proyecto piloto de traducción en la Universidad de Wrocław
Szczegóły obiektu: ¿Cómo incentivar la participación del alumnado? Experiencia de un proyecto piloto de traducción en la Universidad de Wrocław
Opis
- Tytuł:
- Tytuł odmienny:
- Twórca:
- Temat i słowa kluczowe: ; ; ; ; ;
; ; ; ; - Opis:
- Abstrakt:
- Data wydania:
- Identyfikator:
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108783 - Język:
- Ma wersję:
Tekst pierwotnie opublikowany w: Quaderns. Revista de Traducció, 401-414, 2015 - Prawa dostępu: ;
- Licencja: ; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.en ;; https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.pl
- Właściciel praw:
- Autor opisu:
;
Obiekt znajduje się w kolekcjach:
Zobacz także
Promouvoir l’art de la traduction parmi les lycéens. Le projet Traducteur en herbe à l’Université de Wrocław
Twórca:Solová, Regina
Typ:tekst
Zarządzanie terminologią w ramach kierunku studiów „Lingwistyka w komunikacji specjalistycznej”
Twórca:Plęs, Łukasz M.
Typ:tekst
Szkolenie w ochotniczej straży pożarnej w ciągu lat
Twórca:Dąbrowa, Ryszard; Dąbrowa, Paweł
Typ:tekst
Współtwórca:Kocowski, Tadeusz; Błażewski, Maciej; Małecki, Witold
Przewodnik po systemie opisu (poziom A i B)
Twórca:Kuźnik, Anna; Walczyński, Marcin; Gostkowska, Kaja; Paprocka, Natalia; Solová, Regina
Typ:tekst
Europejski System Opisu Kształcenia Tłumaczeniowego dla poziomu C (tłumacz specjalistyczny). Propozycja opracowana w ramach projektu EFFORT
Twórca:Kuźnik, Anna; Walczyński, Marcin; Gostkowska, Kaja; Paprocka, Natalia; Solová, Regina
Typ:tekst