Co-creation and co-operation in business models
value co-creation
enterprise cooperation
marketing
customer orientation
networking
współtworzenie wartości
współpraca przedsiębiorstw
marketing
sieciowość
zorientowanie na klienta
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
czasopisma (wydawnictwa ciągłe)
artykuł
oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108780 ISSN 1733-5779 ISSN 0239-6661
Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)
Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego Sp. z o.o.
Mar 14, 2023
May 26, 2020
10
12
https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118428
Edition name | Date |
---|---|
Co-creation and co-operation in business models | Mar 14, 2023 |
Kostecka-Jurczyk, Daria. Red. Jakubowski, Sebastian. Red.
Korbutowicz, Teresa. Red. Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Mościbrodzka, Monika. Red.
Waniowski, Paweł Waniowski, Tomasz Nowak, Wioletta. Red. Szalonka, Katarzyna. Red. Niemczyk, Agata. Rec. Wicki, Ludwik. Rec. Majewska-Jurczyk, Barbara. Rec. Światowy, Grażyna. Rec. Dejnaka, Agnieszka. Rec. Niezgoda, Agnieszka. Rec. Mruk, Henryk. Rec.
Jabłoński, Mariusz. Red.
Ćwiąkała-Małys, Anna. Red. Karpińska, Marzena. Red. Wrzosek, Stefan. Rec.