Obiekt

Tytuł: Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego

PLMET:

kliknij tutaj, żeby przejść

Tytuł:

Zarządzanie relacjami z klientem w spółkach portfelowych funduszu inwestycyjnego

Tytuł odmienny:

Customer relationship management in investment fund portfolio companies

Autor:

Kardela, Magdalena

Temat i słowa kluczowe:

transactional marketing   production concept   sales concept   marketing orientation   relation orientation   customer value orientation   integrated customer communication  
marketing transakcyjny   koncepcja produkcyjna   koncepcja sprzedaży   orientacja marketingowa   orientacja relacyjna   orientacja na wartość klienta   zintegrowana komunikacja z klientami

Abstrakt:

The purpose of this paper is to present the problems related to customer relationship management in relation to the changes taking place in contemporary economic space. Thus, the analysis is based on the definition of activities undertaken in business strategies, with particular emphasis on the forms of communication aimed at activating buyers. In addition, the development of specific customer relationships that are the basis for the optimization of defined business processes in connection with the requirement for effective cost management within the scope of operating operations, has been highlihgted. That is compatible with the current market trend, which emphasizes the importance of acquiring, processing and updating information about buyer behavior and preferences. Therefore, having knowledge of the customer and managing it, nowadays determines the competitive advantage of the organization.  
Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie problematyki związanej z zarządzaniem relacjami z klientem w nawiązaniu do zmian zachodzących we współczesnej przestrzeni gospodarczej. Zatem analiza zasadza się na zdefiniowaniu działań podejmowanych w strategiach przedsiębiorstw ze szczególnym uwzględnieniem form komunikacji służących aktywizowaniu nabywców. Ponadto zwrócono uwagę na kształtowanie szczególnych relacji z klientem, które stanowią podstawę do optymalizacji zdefiniowanych procesów biznesowych w związku z wymogiem efektywnego zarządzania kosztami w ramach prowadzonej działalności operacyjnej, co jest kompatybilne z obecnym trendem rynkowym, który podkreśla wagę pozyskania, przetwarzania i aktualizowania informacji o zachowaniach i preferencjach nabywców. Zatem posiadanie wiedzy o klientach oraz odpowiednie nią zarządzanie współcześnie determinuje osiągnięcie przewagi konkurencyjnej w otoczeniu przez organizacje.

Miejsce wydania:

Wrocław

Wydawca:

Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego

Współtwórca:

Kostecka-Jurczyk, Daria. Red.   Jakubowski, Sebastian. Red.

Data wydania:

2017

Data zastrzeżenia praw autorskich.:

2016

Szczegółowy typ zasobu:

czasopisma (wydawnictwa ciągłe)   artykuł

Identyfikator:

oai:repozytorium.uni.wroc.pl:108657

DOI:

10.19195/1733-5779.20.12

Źródło:

PAd 102060 II

Język:

eng   pol

Powiązanie:

Studenckie Prace Prawnicze, Administratywistyczne i Ekonomiczne, ISSN 1733-5779. Nr 20 (2016), s. 175-191

Jest wersją:

Czasopisma Naukowe w Sieci (CNS)

Autor opisu:

WR U/PAdbg

Kolekcje, do których przypisany jest obiekt:

Data ostatniej modyfikacji:

14 kwi 2021

Data dodania obiektu:

20 maj 2020

Liczba wyświetleń treści obiektu:

12

Liczba wyświetleń treści obiektu w formacie PDF

12

Wszystkie dostępne wersje tego obiektu:

https://repozytorium.uni.wroc.pl/publication/118276

Wyświetl opis w formacie RDF:

RDF

Wyświetl opis w formacie OAI-PMH:

OAI-PMH (DC)

OAI-PMH (METS)

Obiekty Podobne

Ta strona wykorzystuje pliki 'cookies'. Więcej informacji